Khamis, 24 Disember 2015

Happy Anniversary Sayang.. 11 Tahun Bersama.

Walaupun saya diuji pada tahun 2015 dengan hebat, Allah telah menjadikan tahun ini tahun yang banyak memberi pengajaran dan kekuatan buat diri saya... saya bersyukur.. 

25 Februari 2015.. saya telah kehilangan abang sulung.. Akibat kemalangan jalan raya.. 

25 Ogos 2015.. ibu mertua saya pula dijemput Ilahi.. Dugaan bagi saya dan suami.. Berakhirnya penderitaan ibu mertua saya yang terlantar sakit lebih 10 tahun yang lalu. 

24 Disember 2015.. genap 11 tahun menjadi suami isteri.. kami bahagia.. kami dapat harungi kehidupan sebagai suami isteri dengan persefahaman.. dengan kasih sayang.. walaupun kadang-kadang geram.. hahaha.. 

Saya terima seadanya.. dan bersyukur 'papa' terima 'mama' seadanya.. Semoga kasih nan abadi kita lebih utuh sehingga akhirnya.. sama-sama bertanggungjawab menjaga abah dan ayah.. 

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan sayang.. Kenangan Tsunami 11 tahun yg lalu sentiasa di hati kita.. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...