Ahad, 26 Januari 2014

Ke Viva kita..


Layan anakanak .. Dorg perlu dibawa jalanjalan sebulan 3x baru happy.. Hehehe bukan anak je.. Mama dia pun kena bawa sekali..



Hahaha bukan jauh pun.. Ke sini je cukup.. Merehatkan minda bila buat window shopping ken.. 


Kali ni keluar nak pakai tudung.. Aku tak kisah.. Dah lama dah beli tudung ni dekat 2 tahun.. Dorg x layan pun nak pakai.. Hari ni pulak baru nak sibuk pakai.. Pakailah.. Aku yg leceh bila tgh jalanjalan kata nak buka.. Panas pastu simpan hbag aku, buat penuh.. Kali ni warning dorg.. Kalau pakai, pakai sampai balik.. Jgn buka! 

Rabu, 15 Januari 2014

Hantaran Tunang Sukri

Dah Tunang

Rasa dah lama sangat tak buat seni gubahan ni... untuk majlis pertunangan adik..  Simple jer.. 








Ha ni tukang kacau.. Menyibuk ajer





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...