Isnin, 25 November 2013

The Wedding Breaker...


Ahhhh beli dah lama... Rasa malas je nak membaca sejak akhir akhir ni.. Permulaan cam bosan tapi tak tahulah.. Mood cam x de jer.. Boleh tak kalau tunggu dramasiri.. Kalau ada kan best malas nak baca.. Tengok drama lagi touching kot.. 

Love u Mr. Arrogant


Penangan cerita cinta ni pulak.. Anak anak kita mcm biasa... Mama hari ni ada citer Zaara tak? Tiap tiap hari bila balik dr rumah pengasuh.. Mesti tanya pasal citer ni ada ke tidak.. Paling sakit nak jawab bila hari jumaat.. Korang pun memang suka kan citer ni..

Ahhh rindu citer best mcm ni..


My Girls




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...