Sabtu, 17 Ogos 2013

Pilih @ beli baju raya dah siap

L



Biasalah anak dara memang suka posing posing ni.. Dah dapat saiz n beli aje takde nak pikir pikir dah.. Malas .. Yg susah nanti nak cari sama colour cam dorg...

Rabu, 14 Ogos 2013

Selasa, 13 Ogos 2013

Puasa Sunat Syawal

Hari ni hari pertama aku puasa sunat @ bersendirian.. Kalau tahun lepas aku puasa ngan abah kalau 3 tahun lepas aku puasa ngan mak n abah..

Ajak En. Am dia tak berapa nak puasa sunat ni.. Tak tahan katanya.. Keje penat.. 2 kali ganda dari bulan puasa.. 
Mcm biasalah lah rutin balik keje terus masak... Tapi adalah seronok buka puasa ngan anak anak.. 

Ahad, 11 Ogos 2013

Syawal ke 5, destinasi ke 6

Syawal ni memang best sebab kami adik beradik berkonvoi balik kg.. Destinasi kali ni yg tak pernah kami sampai lagi adalah GEMAS.. Umah MakLang kami yg baru 4 tahun berkawen .. So memang tak pernah pegi umah dia..


Jumpa hotel paling besar kat sini.. 






Khamis, 8 Ogos 2013

1 Syawal 1434

Selamat hari raya.. Syawal 1434 kami ber4 bermalam di kampung kami yg paling jauh dari org lain.. Ha ha ha.. 





Dah tu je yg sempat ambik pic dorg bertudung.. Pastu dorg panas..


Selamat hari raya Aidilfitri untuk semua.. Semoga tahun ini kita gembira bersama sanak saudara tiada lagi persengketaan antara sahabat handai.. Moga Allah merahmati kita baik yg hidup mahupun telah pergi.. 

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI" dan MAAF ZAHIR DAN BATIN"

Dari kami: haslin hamdan kyra karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...