Selasa, 2 Julai 2013

Penangan Drama TEDUHAN KASIH

Hari ni last drama Teduhan Kasih.. Lakonan Sheery Ibrahim, Adiputra, Nabila Huda, Zarina Zainuddin.. Memang best sangat.. Terpahat kat hati sebab anak
yg kecik tu sgt suka.. Hari hari nak tengok.. Paling tak tahan kalau hari jumaat, sabtu, ahad asyik tanya "hari ni citer Effa tu ada tak mama? " adui dah banyak kali dah explain kata hari senin sampai khamis jer.. 

Balik je ambik dari rumah tokmek dia.. Mula lah.. "Mama hari ni ada citer adik tak?".. Citer apa? "Citer Effa" ada ada.. 



            Ini artis kesayangan aku..






Dah pun episod terakhir.. Bestlah jalan citer dia.. Mm adik nilah citer peberet adik.. 

Tiada ulasan: