Sabtu, 8 Jun 2013

Hajat - Aku nak jumpa member aku!! termakbul..

Aku dah berkobar nak jumpa kawan aku ni... Alang alang aku kat JB aku nak jumpa dia.. Biarlah nak cakap apa pun.. Kawan tetap kawan juga..

Aku usaha untuk jumpa.. Dapatkan nombor telefon dr kawan lain dan seterusnya aku try call dan Alhamdulillah dapat juga aku bercakap dan minta alamat rumahnya. dan dia sms aku alamat.. Aku janji petang karang aku akan datang rumah dia.. In Sha Alla..

















dan petang tu aku pun GPS lah alamat yang di bagi.. bukan aku abadie yg pandai aku mcm pening je pasal GPS ni.. sampai lah kat umah member aku petang tu.. besar.. cantik.. dan menarik.. seronok tengok muka dia.. dan anak-anak dia.. sayang suami dia takde keje.. 

Tiada ulasan: