Rabu, 20 Februari 2013

Check Out @ Genting

Bermalam kat Genting tak lah sesejuk Cameron Highlands, kat sini mcm umah sendiri yg nama jolokannya Genting KL.. Sama je sejuknya, nak nak kalau musim hujan.. Ambik kau sejuk giler.. So sama je rasanya bermalam kat Genting ni...

Lain kalau di Cameron... Kipas pun takde.. Tutup ler pintu tingkap mcm mana pun memang sejuk melampau.. Kat Genting siap kipas lagi.. Walaupun kami datang hari ni musim hujan.

Walaupun dah pernah datang sini dengan arwah mak, masa tu aku belum ada anak lagi, kenangan tu buat aku nak datang sini lagi dengan anak anak..

Indahnya masa tu.. betapa takutnya naik cabel car.. Kali ni naik bawa keta sampai atas.. Tak berani naik Cabel car genting.. Bergoyangnya mcm nak terputus..

So sangatlah happy sbb dpt happy kan anak anak yg dah nak membesar ni.. Cara dorg bercerita ttg apa yg dorg alami sgt cute je dgr.. Sweet memory kata org...

Tiada ulasan: