Selasa, 31 Disember 2013

Gunting rambut tuk sekolah..

Lagi 4 hari nak masuk sekolah.. Baru lah gunting rambut.. 


Ok settle..
Tahu tak ayat Nana yg buat aku pedih hulu ati dgr? 

" nana potong rambut cam Miasara.. Kaka mcm Kolen" huh huh kolen tu mama lah.. Kawan opis mama panggil mana kolen".. 

1st Day Kyra Darjah Satu


Adik temankan kakak dia.. 



Sedihnya tengok meja- mejanya.. 
Ibubapa yg lebih dik.. 

Isnin, 25 November 2013

The Wedding Breaker...


Ahhhh beli dah lama... Rasa malas je nak membaca sejak akhir akhir ni.. Permulaan cam bosan tapi tak tahulah.. Mood cam x de jer.. Boleh tak kalau tunggu dramasiri.. Kalau ada kan best malas nak baca.. Tengok drama lagi touching kot.. 

Love u Mr. Arrogant


Penangan cerita cinta ni pulak.. Anak anak kita mcm biasa... Mama hari ni ada citer Zaara tak? Tiap tiap hari bila balik dr rumah pengasuh.. Mesti tanya pasal citer ni ada ke tidak.. Paling sakit nak jawab bila hari jumaat.. Korang pun memang suka kan citer ni..

Ahhh rindu citer best mcm ni..


My Girls




Sabtu, 28 September 2013

Donut Pertamaku

Entah kenapa suka sangat nak buat donut.. Sedap je tengok org makan terus teringin nak buat.. jeng jeng dah siap...



Sabtu, 17 Ogos 2013

Pilih @ beli baju raya dah siap

L



Biasalah anak dara memang suka posing posing ni.. Dah dapat saiz n beli aje takde nak pikir pikir dah.. Malas .. Yg susah nanti nak cari sama colour cam dorg...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...