Rabu, 8 Februari 2012

asal pergi Langkawi mesti pergi Idaman Mahsuri




Asal pergi Langkawi....kalau tak pergi Idaman Mahsuri, macam tak lengkap lah.. Nak kata best taklah cuma segala barang dan alat dapur memang syok lah dapatkan kat sini.. Best lah bagi aku yang rasa malas nak jalanjalan dari satu kedai ke satu kedai yang lain...yang paling best syarikat Idaman Mahsuri ni mengeluarkan product nya sendiri... Selain pinggan mangkuk yang murah dan segala cawan set, cadar set jugak ada... Semua atas nama syarikat tu sendiri... Paling best harga memang boleh belilah... Set cadar memang terbaik.. 

Corakcoraknya susah nak dapat kat shopping mall yg lain di key el.. Tapi aku tak beli lah set cadar tu.. Cuma tengok je.. Ha ha ha... Sebab baru je beli set cadar king kat sogo... Lain kalilah kami beli yerk.... Lagipun pernah beli sebelum ni... Cadar aku tak muat dengan katil aku yang jauh lebih besar dari cadar tu... Kemain tegang lagi aku tarik, tapi tak muat jugak..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...