Jumaat, 25 November 2011

Nasi Tumpang

kat sini ada benda istimewa nak tunjuk.. apa yang dinamakan nasi tumpang.. kalau kat KL ni mesti jadi pilihan sebab ringkas dan mengenyangkan kita.. sedap pun boleh tahan juga.. yang paling best aku jumpa MUSUH ketat aku kat sini.. Dia kan duk Kota Bharu, jumpa dengan dia, dialah yang belanja makan nasi tumpang ni.. Maklum lah dah pencen dok umah jerk.. dia kata selalu pagipagi dia jogging kat sepanjang Sg. Kelantan ni.. Bestlah dia balik kampung dan dah pencen. 








Tiada ulasan: