Jumaat, 25 November 2011

Nasi Tumpang

kat sini ada benda istimewa nak tunjuk.. apa yang dinamakan nasi tumpang.. kalau kat KL ni mesti jadi pilihan sebab ringkas dan mengenyangkan kita.. sedap pun boleh tahan juga.. yang paling best aku jumpa MUSUH ketat aku kat sini.. Dia kan duk Kota Bharu, jumpa dengan dia, dialah yang belanja makan nasi tumpang ni.. Maklum lah dah pencen dok umah jerk.. dia kata selalu pagipagi dia jogging kat sepanjang Sg. Kelantan ni.. Bestlah dia balik kampung dan dah pencen. 








Khamis, 24 November 2011

Persidangan @ Kota Bharu, Kelantan..

Sessi Pendaftaran

naik firefly.. 

Jadual hari pertama 

hujan memanjang jer... 

Sungai Kelantan dah melimpah air..

Isnin, 21 November 2011

ahhhhhh macam mana nak puaskan hati semua orang?????

aku tak tahulah macam mana nak selam hati budi orang.. kadang kita sangka dia suka tapi sebenarnya sebaliknya.. aku sangka cinta itu ada tapi sebenarnya hanya pura-pura dan sengaja untuk mencuba-cuba market kata orang tapi kenyataannya langsung tak ada perasaan..
macam mana ye.. ? Susahnya kalau kita berjumpa dengan orang-orang macam ni.. susah kita nak merancang kehidupan masa depan kalau apa yang kita rancang hanya sia-sia tanpa ada usaha kedua belah pihak..

bila realitinya hanya pura-pura dan jual mahal yang terlalu hingga kita menjadi ...ah susahnya nak pikirkan masalah kalau tanpa ada penyelesaian yang boleh kita cari. Susah senang hadapi bersama tapi bila susah yang datang memerlukan bantuan dia.. dia lupakan semua itu.. lupa lagi saat-saat pernah bersama.. waktu ini lah yang kau patut bersama-sama turun padang... menjiwai watak-watak yang pernah kau singgah dulu.. aku tak paham di mana hanya yang terbaik di depan mata tapi kau tolak sementah itu tanpa kau pikir kebaikannya pada dirimu itu pada masa akan datang.. pada masa kau keseorangan.. dan aku hanya mampu menerima jawapan mu itu tanpa ada perasaan lain hanya kecewa yang amat sangat.

Isnin, 14 November 2011

best ... pavlova

Sempena hari jadi Akmal, Cik G buatkan pavlova ni.. memang sedap giler lah.. aku suka sangat..




pavlova istimewa.. 

nak jugak... 

Jumaat, 11 November 2011

11.11.11

Apa yerk yang bertuahnya pada tarikh ini.. yang bestnya pagi ni hujan lebat sangat sampai tak nampak jalan.. tapi sampai juga dengan selamat di pejabat jam 7:30 pagi.. yang pelik kawasan pejabat tak hujan langsung.. apa pun istimewanya tarikh ini.. ramai orang kahwin bukan di Malaysia je seluruh dunia.. yang pasti kita tetap terus akan meninggalkan tarikh ini dengan kenangan indah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...